انواع شیلنگ هیدرولیک و فشار قوی + مزایا معایب

شیلنگ های هیدرولیک تقریباً در تمام سیستم های هیدرولیکی حیاتی هستند، بنابراین تصور کنید که اگر ناگهان خراب شوند چه اتفاقی خواهد افتاد. انعطاف پذیری شیلنگ هیدرولیک به اجزای سیستم اجازه می دهد تا در راحت ترین یا کارآمدترین موقعیت قرار گیرند، زیرا می تواند از گوشه ها، فضاهای محدود و با هر طولی عبور کند.

چگونه لنت مناسب خود را انتخاب کنیم ؟

good-semi-metallic-brake-pad

لنت ترمز یکی از اجزای کلیدی و بسیار مهم در هر خودرویی به حساب می­‌آید و باید در خرید آن دقت کافی و لازم را داشت. نحوه تشخیص لنت ترمز خوب بسیار حایز اهمیت است. چراکه عملکرد این قطعه تاثیر مستقیمی بر عملکرد مجموعه سیستم ترمز خودرو و حفظ سلامت خودرو و سرنشینان آن دارد. از طرفی دیگر جهت اطمینان از عملکرد صحیح لنت ترمز و مجموعه سیستم ترمز خودرو، باید نسبت به نحوه تعویض و زمان تعویض لنت ترمز خودروی خود توجه داشته باشید.

چگونه از سلامت شیلنگ مطمعن شویم ؟

دانستنی‌های شیلنگ خودرو + راهنمای کامل برای حفظ و نگهداری موضوعی است که در این مبحث به آن خواهیم پرداخت. موتور خودرو شما یک سیستم پیچیده از اجزا است که برای عملکرد صحیح نیاز به نگهداری مناسب دارد. یکی از اجزای حیاتی در این سیستم شیلنگ‌ها هستند. با دانستن اطلاعات اساسی و ترفند‌های مربوط به شیلنگ‌های خودرو، می‌توانید از عمر و عملکرد خودروی خود حداکثر بهره‌برداری را به عمل‌آورید.

کیسه باد چیست و چه کاربردیدارد ؟

این اجزا می‌توانند شامل انواع مختلفی از پیچ‌ها، مهره‌ها، سرشانه‌ها و وسایل اتصال دیگر باشند. بست فلزی به دلیل مقاومت و قدرت فشار و کششی که دارد، برای ایجاد اتصالات محکم بین قطعات مختلف استفاده شوند. این اجزا معمولاً از فولاد، آهن، آلومینیوم و فلزات دیگر تولید می‌شوند و می‌توانند با روش‌های مختلفی مانند ریخته گری، خم کاری و تراشکاری ساخته شوند.